Systém řízení zakázek

Webová aplikace pro řízení zakázek a přidělování úkolů, která pomůže s tokem poptávek a objednávek ve firmě a usnadní rozdělování a kontrolu práce jednotlivých pracovišť i osob, a tedy i dodržení termínů a včasnou fakturaci. Systém je navržen pro malé a střední podniky.

Přednosti systému

  •  přehledná navigace a snadné zadávání dat
  •  uživatelské role a řízení přístupů v mnoha úrovních
  •  unikátní instalace, funkce i provoz (aplikace není součástí žádné sdílené služby)
  •  neomezený počet uživatelů
  •  možnost online přístupu klienta
  •  jazykové mutace
  •  doplňkové moduly a funkce
  •  tiskové sestavy i exporty dat
  •  předávací protokoly
  •  sdílený i osobní kalendář
  •  open-source jádro pro snadný provoz, aktualizace a rozvoj systému
  •  úpravy na klíč ve velmi krátkém čase
  •  možnost propojení s účetními a dalšími systémy
  •  možnost provozu v uzavřené síti či jinak omezených provozech
  •  dostupná technická podpora

Správa zakázek - Aplikace

Režim předplatného
1 měsíc
2.450,-
bez DPH
3 měsíce
6.450,-
bez DPH
6 měsíců
12.450,-
bez DPH
12 měsíců
24.450,-
bez DPH
Neomezená verze
59.950,-
bez DPH

Pro více informací nebo sjednání prezentace tohoto produktu a konzultaci možnosti úprav dle Vašich potřeb, nás neváhejte kontaktovat na telefonu 608 503 642 nebo emailu system.zakazek@proglaspraha.cz